Pagina's

zondag 4 november 2012

cupcakes, tulband, krans in kerstsfeer

Hallo Allemaal,

De week is zo snel voorbij gegaan, het is niets voor mij om zo langs niets van me te laten horen maar ik ben erg druk geweest met een heleboel dingen. Dingen die ik al heel lang wilde maken en dingen die ik moest maken voor mijn klanten. Hier wat foto's



Hello All,

The week has gone so fast, I am very busy with a lot of things. Things on my DIY list and things that I had to make for my clients. Here some pictures

cupcakes voor de Lavendelhof
cupcakes for a client


kerstkrans van plastic zakken super leuk om te maken
 Wreath made with plasticbags
  
En tulband met een gezellige kaars verlichting heel gezellig gemaakt van brooddeeg
 turban made of salt dough, with a cozy candle


Have a nice evening!
Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk allemaal. Die cupcakes zien er heerlijk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat ben je toch weer druk geweest! Het ziet er allemaal prachtig uit!

    Groetjes Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou, hard gewerkt! Ziet er allemaal even mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen