Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Simpele mal voor bruisballen


Wil je een keer bruisballen maken en je hebt geen zin in dure mallen hier een tip!
Plastic kerstballen die je voor € 1,- bij een hobby winkel kunt halen, maar misschien heb je ze nog wel liggen. Ik gebruik op de foto's 8 cm die zijn best groot de ik ga de volgende keer 7 of 6 halen en voor een € 1,- is dat toch niet slecht. Deze plastic ballen heb je ook in hartjes, kerst, eitjes dus je kunt je helemaal uit leven.



En het ruikt heerlijk in het Atelier ....mmm

fijne warme avond!

Miranda 

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Miranda, wat ben jij ijverig zeg....deze zijn ook weer zo leuk, en die wijnzeep ook super.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze gebruik ik ook altijd om bruisballen te maken! Goede tip :D
    Ik zie dat je m'n blog in je Blogroll hebt geplaatst, bedankt daarvoor! Erg leuk. Ik zal jouw blog dan ook bij de mijne vernoemen :)

    BeantwoordenVerwijderen