Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Luxe badboter scrub


Vandaag lekker bezig geweest in het atelier. Zoals het vorige bericht laat zien heb ik sillicone mallen gemaakt. Maar ik heb ook een super lekkere badboter scrub gemaakt. Het recept heb ik via youwish


Ik heb roze en lila mica's gebruiken en de geur is aloe vera geur


Van al dat werk ga je zweten dus met de scrub onder de douche en het was heerlijk. Zelfs mijn man die hard in de tuin heeft gewerkt wilde het proberen en ook die was zeer tevreden...


In een eerder bericht verteld dat ik in Frankrijk zeepwinkel heb bezocht 2 van de 3 waren zepen van gietzeep en vandaar dat ik dit ook eens heb geprobeert.


Moet nog wel ff oefenen met de temperatuur....maar verder wel oké

groetjes,
Miranda



1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit je scrub. Ik ben zelf ook dol op scrub en maak het zelfs enkele keren per week. Leuk die gietzeep met visjes.

    Groetjes Inez

    BeantwoordenVerwijderen