Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Eindelijk !!

Eindelijk zijn alle beren op de weg....weg en we gaan er voor. WAT me in laten schrijven bij de KvK. Na alle does and don'ts te hebben bekeken is het dan zo ver. Morgen naar de KvK en dan is het voor het eggie.
Belachelijk dat ik er zo zenuwachtig voor ben, ik pieker me suf maar ik kan toch echt niets bedenken waarom ik het niet zou doen. Nachtmerrie's dat ik ineens geen klanten meer heb enz enz... misschien is het voor vele van jullie wel  herkenbaar of niet kan ook, maar ik zit er mooi mee. Hoop dat het morgen wat minder wordt en dat ik dan weer gewoon functioneer en niet als een kip zonder kop rond loop.

fijne dag!
Mrianda

1 opmerking:

  1. Super Miranda! Ga ervoor.

    Het loopt al zo goed, het is een logische stap die je meer mogelijkheden gaat bieden.
    Maar spannend is het wel...

    Toppie! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen