Pagina's

woensdag 28 december 2011

Bijna 2012 ....

Voor dat 2012 begint nog even wat foto's van mijn laatste zeep avonturen.
een heerlijke sinasappel geur met gemalen amandelen

Wie van koffie houdt moet dit echt proberen, zeep koffiegeur met gemalen koffiebonen.

Natuurlijk mag lavendel niet ontbreken maar wel even in een hippe blauwe kleur.

Ook ben ik druk geweest met badfrizzy of te wel bruisballen voor in bad. Super leuk om te maken en het ruikt lekker....jammer dat we geen bad meer hebben.
De bruistaartje ruiken naar romantiek super super super heerlijk .

De bruishartjes ruiken naar pepermunt voor een lekker kick als je moe bent.

Vandaag zeep gemaakt met wijn ik ben erg benieuwd wat het gaat worden want het zal er niet echt lekker uit.

Mocht ik niet meer bloggen dan wens ik iedereen een goede jaarwisseling en een creatief, gezond en gelukkig 2012!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten