Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Mislukt ......

Hallo Allemaal,

Vandaag mijn zeep uit de mal gehaald die ik gisteren heb gemaakt...maar jammer genoeg mislukt.
Ziet er toch goed uit niet......

het donkere laagje wat je ziet is kaneel en ik heb te veel gebruikt dus de zeep breekt

Dit is de rommel

en dit is over.... lekker pepermunt zeep toch niet helemaal mislukt

Hi All,
Yesterday I made soap with cinnamon line but it's not what I expected. The soap splits in two, the cinnamon line was too thick. The remains are peppermint soap, not so bad after all.

Best regards
Miranda


 

3 opmerkingen:

  1. jammer dat het mislukt is, maar het eindresultaat mag er nog steeds zijn. ga meteen even op je website kijken, want pepermuntzeep lijkt me fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het alsnog een heerlijk zeepje geworden!
    Fantastisch dat je dat zo zelf maakt.

    Groetjes, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen