Pagina's

maandag 24 december 2012

Angels are never too far away to hear you .... listen

Engelen zijn nooit te ver weg om jou te horen .....luister maar!

Angels are never too far away to hear you .... listen


 Gisteren enorme behoefte gehad om dit te schilderen ..... mensen die me kennen weten dat ik daar niet zo goed in ben maar volgens mij heb ik hulp gekregen. Geschilderd op een bamboe schaal!


Yesterday had a huge need for this painting ..... People who know me know that I'm not good at painting, but I think I got help. Painted on a bamboo bowl!

Have a Nice Christmas evening!
MIRANDA

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan!!

    Fijne dagen en een gezond en succesvol nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Engel! Fijne kerstdagen en een fantastisch 2013 voor jou en je familie!

    Hartelijke groet, Inez

    BeantwoordenVerwijderen