Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

schilderij en cupcakes van papier mache

Nadat ik bij Josien Broeren ben geweest (zie vorige berichten) heb ik een klein schildervirus te pakken. De afbeelding heb ik niet zelf bedachte maar goed van internet gehaald. Omdat ik het voor mezelf hou en verder niet meedoe vond ik het wel kunnen. Ik ben niet van het copieeren maar ik vind het zo'n dotje.


Ze is nog niet af, maar als ik tijd heb gaat dit deze week lukken


Samen met deze cupcakes van papier mache zal het een mooi plaatje zijn. De cupcakes moeten nog gepimpt worden en dan komen ze beter op de foto.

Dit was de update van de  afgelopen week.

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes,
Miranda





1 opmerking:

  1. Wat een super leuk plaatje, wordt vast een super leuke combi dat schilderij met de papiermache cupcake's. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Waar een workshop al niet goed voor is....inspiratie!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen