Pagina's

zondag 11 maart 2012

Workshop Josien Broeren

Vandaag met Esther mijn vriendin naar een workshop van Josien Broeren geweest.
Het was heel erg leuk en ik heb het kado gekregen dus dat is dubbel leuk natuurlijk.
Ik heb al heel wat lessen in schilderen gehad maar het is nooit uit de verf gekomen ;-) maar bij Josien maak je zonder ervaring een heel leuk schilderij.
Hier zijn  onze creaties

Hier is Esther aan het schilderen

En ik ben erg blij ;-))

Josien en mijn schilderij

En dit is Esther, het schilderij en Josien.

Het is echt een aanrader want je hebt echt een mooi schilderij!

fijne zondagavond!
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk geworden Miranda!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk!!! Heerlijk kleurig! past goed bij deze lente dag.

    BeantwoordenVerwijderen