Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

YouWish pigmenten test 1

Hallo Allemaal,

Vandaag mijn zending ontvangen van YouWish. En natuurlijk meteen getest. Het is namelijk best moeilijk om een goede kleur voor je zeep te krijgen, vaak vervaagd het of door de olieen wordt het een totaal andere kleur dan dat je wil. Bij YouWish hebben ze de producten van Bramble Berry en ik was erg benieuwd of deze kleuren wel hun kleur zouden behouden.


Pigment Feloranje

Pigment Bubblegum Roze

Pigment Oudroze

Pigment Bordeaux

Ook heb ik nog Mosgroen en Lila gekocht deze zal ik van de week nog proberen.
Zoals je ziet zijn de kleuren goed van kleur gebleven, ik heb de pigementen gemixed met amandelolie, maar een heel klein beetje gebruikt. Pigment Oudroze geeft wat spikkeltjes maar misschien verdwijnen deze in de zeep, qua kleur van oudroze een beetje tegen ik vind het meer op lila lijken of lavendel maar goed al bij al blijft ook deze kleur in de loog goed. En ik ben uiterst tevreden.


Morgen kan ik de zeep uit de mal halen en snijden en laat ik jullie dit weer zien.

groetjes,
Miranda

Oja vergeten de geur is Rozenbottel-Jasmijn heerlijke geur.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten