Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

YouWish pigmenten test 2

Hallo Allemaal,
 
Vandaag was de grote dag... de zeep ging uit de mal en heeft de pigment zich gehouden......
 
 
Ik vind het geweldig, de bubblegum pigment is echt roze...rozer kan het echt niet.

 
De zeep is nog wel zacht wat ik niet gewend ben maar het kan zijn omdat ik 4 kleuren gebruikt heb en daarom wat meer amandelolie heb gebruikt na de trace.
 
 
Als ik morgen tijd heb ga ik zeker de mosgroen en lila uit proberen.
 
Groetjes,
Miranda
 

 

3 opmerkingen:

  1. Gaaf, wat leuk al die kleurtjes.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, even een reactie op jouw vraag op mijn blog, natuurlijk mag je die tekst lenen ( ik hoef hem zelfs niet terug ;)
    Het is een stempel, dus ik heb de tekst ook niet zelf bedacht, maar vond het ook een mooie tekst.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen